Gør reklame for
din virksomhed
Dette indhold er sponsoreret.
I en verden, hvor virksomheder og mennesker konstant bedømmes på
førstehåndsindtryk, og under alle omstændigheder skal sørge for ikke at blive
endnu en dråbe i havet, er reklame og markedsføring fortsat et fokus- og
kardinalpunkt for de erhvervsdrivende. Måden hvorpå virksomheder markedsføre
sig er i konstant udvikling, men undersøgelser viser, at de gamle
reklameartikler fortsat har en plads i markedsføringsheirakiet.
Reklamegaven er fortsat et hit
Til trods for den teknologiens dominans, så er reklameartikler fortsat det
mest effektive markedsføringsværktøj for virksomheder. Som nævnt i ovenstående,
så konkluderer undersøgelser, at 85 procent husker de virksomheder, der
forærede dem en reklamegave. Fra produkter som USB-stik med logo til den
klassiske kuglepen med tryk, så findes der reklameartikler til enhver lejlighed.
Alt fra virksomheder, der gerne vil signalere professionalisme og innovativitet
til konferencer og messer, til dem, som vil udvise taknemmelighed overfor
investorer, partnere eller kunder. Så sørg for at din virksomhed ikke blot skiller
sig ud ved brug af online markedsføring, men fortsat er på banen når det gælder
reklameartikler så den lagres i brugerens hukommelse.
En måde at promovere virksomhedens
værdier
Ikke nok med at reklamegaven er en effektiv metode, hvorved virksomheden kan
udvise tilfreds- og taknemmelighed overfor ansatte, kunder og ledere, så er det
også en mulighed for virksomheden at udvise interesse for samfundsrelevante
mærkesager. Det kan være i forbindelse med begivenheder som den årlige
landsindsamling, hvor man kan producere et parti lyserøde kuglepenne for at
markere sin støtte til kvinder med henblik på brystkræft. Herved kan
virksomheden skille sig ud blandt mængden, og dermed udvise noget personlighed
samt karakter.
T-shirts som merchandise
Vil man som virksomhed eksponere sit brand til større begivenheder, men
samtidig skille sig ud fra mængden, så er t-shirts
med tryk også et effektivt værktøj, der kan bruges i mange henseender. Har man som
virksomhed placeret en stander til en festival, så kan t-shirts med tryk med
fordel anvendes blandt personale, men også som merchandise, der kan købes eller
deles ud til de mange festivalgængere. De kan derudover også anvendes for at
styrke sammenholdet blandt virksomhedens ansatte i forbindelse med
firmaarrangementer såsom DHLs stafetløb, eller en arrangeret
teambuildingtur.