Logo

4-stjernet

Print denne opskrift (Ctrl + P)
Kamera Print med billeder
Print uden billeder

4-stjernet

****  Tyk, kold og forfriskende. Der findes ikke nogen bedre måde at bringe kropstemperaturen ned efter et hårdt træningsprogram eller på en varm sommerdag. Spis denne triumferende smoothie som dessert eller som et alternativ til en fed og sukkerholdig flødeis midt på dagen. Undgå at komme for meget væske ved, da den helst skal være tyk og bør spises med ske.

 

Ingredienser:

1 banan

½ avocado (spis den anden ½ med en teske mens du blender)

2 håndfulde mango - gerne frosne

1 håndfuld frosne blåbær

fintrevet skal af ½ økologisk citron

2,5 dl ris- eller mandelmælk (evt alm vand)

*

Hvordan:

Her kan det være en fordel at bruge funktionsknappen 'pulse' eller 'is', hvis du har sådan en blender.

At blende med et minimum af væske kræver øvelse - det bedste råd er at prøve dig frem.

Blend til du opnår en ønsket konsistens.

 

Saftigt tips: Revet citronskal virker sødende. Kilde: High on smoothies

 

........................................................................................................................

 

Facebook
Opret din egen Kogebog Print denne opskrift (Ctrl + P)
Kamera Print med billeder
Print uden billeder
Klik på den smiley du vil give denne side 
Brugernes vurdering 5,0 (1 stemmer)
Siden er blevet set 1.398 gange - Se og skriv kommentarer herunder.

Kommentarer og debat mellem læsere

Din e-mail bliver ikke vist på sitet.

Vi benytter cookies til at gøre din oplevelse af sitet så god som mulig. Ved at fortsætte med at bruge sitet accepterer du cookies.
Afstemning
Hvad synes du om de nye Kostråd?